Night Draw pe genunchi

Aseara a avut loc prima sesiune de Nigh Draw din sezonul acesta. Ghinion de nesansa pentru mine, m-am trezit cu un telefon pe la mijlocul zilei care ma anunta ca trebuie sa fiu intr-un loc neaparat fix la oral inceperii ND-ului. Am reusit sa scap de acolo la timp cat sa mai prind si eu 2-3 pose-uri. Din cauza ca mi s-a dat programul peste cap n-am mai apucat sa imi iau materialele de desen. Numai milostivenia lui Marius Necula m-a salvat de la belea: mi-a imprumutat o carioca si 2 foi din blocul lui de desen (sa traiesti, hombre!)

De regula folosesc creioane sau carbune cand desenez dupa model si sunt mult mai meticulos, masor, apreciez si incerc sa reproduc cat mai fidel ceea ce vad. Dar de data asta am intrat cu markerele in foaie cum am avut chef. E un challenge mai mare cand stii ca nu poti sa stergi, asa ca gresesti mai putin. Sau…inventezi rezolvari atunci cand simti ca o dai in bara🙂 In plus, nici nu am avut prea multa hartie la indemana.

Iata si poze (realizate de Daniel Maracine):

Aspecte

Cu Marius Necula, impartind impresii

Foaie 1 - ND 10 nov 2011

Foaia 2 - ND 10 nov 2011


Leave a Reply

