Expozitia mea de debut

Pe data de 22 iulie 2011 a avut loc expozitia “Oameni si sentimente”, la care am participat si eu cu trei lucrari. Practic, am fost 8 artisti debutanti care si-au facut curaj si au aratat lumii de ce pot fi in stare. Atmosfera a fost placuta, iar spatiul expozitional, The Lobby Art s-a umplut cu lume, spre uimirea noastra! Multumiri artistei Delia Zoita Calinescu, cea care a facut posibila aceasta expozitie!

Cateva imagini de la eveniment, surprinse de Daniel Maracine:

Lume multa, spatiu mic

Aspecte din expozitie

Partea mea de lucrari

"Hai la o bere!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Leave a Reply

